استراتژی اقیانوس آبی

مدیران مدیا قابلیت جدیدی ایجاد کرده که می‌توانید با پر کردن یک فرم ساده یک هدیه محتوایی جذاب را به کارکنان سازمان خود تقدیم کنید. این فرم می‌تواند با چند سوال ساده مجموعه‌ای از فیلم‌های متناسب با نیازسنجی سازمان را در قالب یک فلش، DVD و حتی هارد اکسترنال حاوی لوگوی سازمان دریافت کنید.

همچنین می‌توانید این هدیه را با کارت پستال سفارشی شده، کتاب و دفترچه سوالات تکمیل‌تر کنید.

در این بسته‌های هدیه می‌توانید پادکست‌های متناسب با موضوع، مقالات مرتبط و سخنرانی‌های متناسب با موضوع را نیز بگنجانید.

هدیه سازمانی شخصی سازی شده
هدیه سازمانی شخصی سازی شده

 

قدم اول در شخصی سازی هدیه سازمانی

انتخاب موضوعات مبتنی بر نیازسنجی سازمانی اولین و مهم‌ترین انتخاب شما در شخصی سازی هدیه سازمانی است. از بین 10 گزینه شما می‌توانید پنج موضوع را انتخاب کنید و لیستی از 20 فیلم مرتبط را دریافت کنید که داخل پک شما قرار می‌گیرند.

این فیلم‌ها با تعدادی تحلیل مدیریتی و روانشناختی متناسب با موضوع انتخابی شما که تولید انحصاری مدیران مدیا است ترکیب می‌شوند.

گام دوم در انتخاب هدیه سازمانی شخصی سازی شده

در این مرحله شما انتخاب می‌کنید که ظاهر بسته به چه شکلی باشد. انتخاب DVD، فلش یا هارد اکسترنال یکی از موارد انتخابی در این مرحله است و آپلود لوگوی سازمان و شرکت و انتخاب عنوان و پیام هدیه و همچنین تعداد سفارش نیز در همین مرحله انجام می‌شود.

گام سوم در شخصی سازی هدیه سازمانی

در قدم نهایی اضافه کردن افزونه‌های دیگر به بسته را می‌توانید انجام دهید. اضافه کردن تعداد کتاب‌های در بسته که متناسب با موضوع انتخابی شما پیشنهاد می‌شود. اضافه کردن کارت پستال، سوالات سفارشی برای فیلم‌ها متناسب با موضوع و همچنین پادکست‌های و سخنرانی‌های متناسب با موضوع پیشنهادی نیز در این مرحله به بسته اضافه خواهد شد.

گام چهارم برای نهایی کردن هدیه سازمانی

حال با گذراندن مراحل زیر شما بسته کامل و هزینه آن را خواهید دید و می‌توانید بسته خود را سفارش دهید.

سیستم شخصی سازی هدیه سازمانی

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰، ۰۳:۵۹ ب.ظ
  • دیوید AL

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی