استراتژی اقیانوس آبی

عید 1401 صنایع دستی هدیه بدهیم

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۵۵ ب.ظ

برای نوروز 1401 بهترین هدیه ای که سازمانی ها می‌توانند به پرسنل خود بدهند چیزی است که علاوه بر ارائه هویت برند و شخصیت شرکت به هویت ایرانی آنها نیز مرتبط باشد و چه چیزی بهتر از صنایع دستی جای جای ایران که کاشی کاری از فرهنگ و نژاد و قومیت ایرانی است.

در ادامه لیستی کوتاه از بهترین صنایع دستی ایرانی را به شما ارائه می‌کنیم.

هدیه سازمانی

سوغات قزوین برای هدیه سازمانی

داشتن فرش هایی با نقش و نگار متنوع، یکی از مواردی است که کشور ایران در جهان به آن معروف است. فرش قزوین نیز یکی از همین فرش هایی است که متاسفانه در گذر زمان بافت آن از یادها رفته و تنها تعداد محدودی از آن در برخی از موزه ها و مجموعه های شخصی وجود دارند.

شیرینی قزوین به عنوان هدیه سال نوی سازمان

تنوع شیرینی های شهر قزوین به اندازه ای زیاد است که قطعا با هر سلیقه ای که داشته باشید به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص آن تبدیل می شوید.

نان چایی، نان نازک،نان سنتی اگردک، نان چرخی، باقلوا قزوین، شیرینی اتابکی، شیرینی نان قندی، شیرینی نخودی، شیرینی نان برنجی، شیرینی لب پیچ، شیرینی نان بادامی، شیرینی نان گردوئی، شیرینی ولیعهدی، شیرینی پادرازی، شیرینی توت، شیرینی نان نارگیلی، شیرینی قرابی، شرینی قطاب و شیرینی بهشتی.

میناکاری اصفهان یک هدیه لوکس سازمانی

فلز نماد دوام و قدرت را با هنر پیوند می‌زدند از گذشته، ایرانیان خوش ذوق از شهرهایی کهن همچون اصفهان و این پیوند مبارک هنوز هم جذابیتی دارد که می‌تواند هدیه‌ای لوکس به پرسنل سازمان یا مشاوران شرکت باشد تا بهترین شکل قدردان یک سال همراهی آنان کنار شما باشد. میناکاری به رنگ کردن فلزات می‌گویند که فرقی نمی‌کند آن ظرف باشد یا یک بج که نام شما را روی خود دارد. این فلز می‌تواند نقره باشد یا مس و متناسب با جنس، اندازه و هنری که روی آن برای رنگامیزی به کار رفته قیمت آن کاهش یا افزایش می‌یابد.

سوزن دوزی سیستان و بلوچستان

یکی از هدایای ارزشمند و زیبای ملی ما سوزن دوزی سیستان و بلوچستان است که حتی در زمان پهلوی هم یک هنر لوکس و زیبا محسوب می‌شد و آثار آن را روی لباس‌های فرح پهلوی می‌توان دید. امروزه نیز کسب و کارهای بسیاری بر مبنای این هنر ارزشمند به توانمند سازی جوامع محلی پرداخته‌اند و این هنر زیبا را در ابعاد کوچک و بزرگ به شهر‌های بزرگ رسانده‌اند تا به عنوان یک هدیه نفیس سازمانی بتوان از آنها استفاده کرد.

انواع هدیه سازمانی برای نوروز 1401 از جنس صنایع دستی را در وبسایت ایران تراول دنبال کنید.

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۵۵ ب.ظ
  • دیوید AL

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی